Veelgestelde vragen

Je wilt een bestelling plaatsen maar hebt eerst nog een brandende vraag? Op deze pagina vind je de belangrijkste antwoorden van het plaatsen tot het ontvangen van een bestelling. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de contactpagina. Je vraag wordt binnen een werkdag beantwoord.

Vraag en antwoord

Lever je ook muurdecoraties over de grens?

Muurdecoraties worden binnen Nederland en naar België verstuurd.

Hoe kan ik een bestelling betalen?

Bij het afrekenen kun je gebruik maken van iDeal, PayPal of bankoverschrijving. Voor België is er bancontact en KBC/CBC. Het is niet mogelijk om met creditcard af te rekenen.

Zijn de prijzen die ik zie inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen die je bij de producten ziet staan zijn inclusief de verplichte btw.

Wat voor ophangsysteem zit er op de muurdecoratie?

Het ophangsysteem voor de muurcirkels bestaat uit een aluminium profiel dat onder en boven achter op het materiaal wordt bevestigd. De textielposter hang je op met een zwart suède koord.

Wat kost het ophangsysteem?

Het aluminium profiel kost 9.90. Het zwart suède koord kost 2.50. Het ophangsysteem is in de prijs opgenomen van de fotodecoraties.

Kan ik het ophangsysteem los kopen?

Nee. Deze worden enkel met de muurdecoraties geleverd.

Wat gebeurt er met de rechten van de betreffende foto?

De rechten op de foto’s blijven na het bestellen van een muurdecoratie bij Albert Foekema Fotografie liggen. Deze rechten worden niet overgedragen door het maken van een bestelling.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee. Bestellingen worden altijd verstuurd via de bezorgdienst FRL Post.

Wat is de levertijd van een bestelling?

De gemiddelde levertijd is 3-5 werkdagen.

Kan ik met spoed bestellen?

Nee. De tijd van 3-5 werkdagen staat gelijk aan de productie- en verzendtijd van de fotodecoraties.

Wat gebeurt er als ik het pakket bij de bezorging niet aan kon nemen?

De bezorger laat een kaart achter met gegevens. Via deze gegevens kun je een nieuwe afspraak inplannen met de bezorgdienst. Heeft de bezorger geen kaart achtergelaten? Dan wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw aangeboden.

Wie bezorgt mijn bestelling?

FRL Post. Zij sturen ook een e-mail met track en trace link om het pakket te volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zitten bij het fotoproduct inbegrepen. De prijs die je bij het product ziet staan is geheel inclusief.

Het product is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is natuurlijk erg vervelend. Op de pagina retour en klachten lees je precies hoe dit wordt opgelost.

Ik vind het product niet mooi, kan ik het terugsturen?

Nee. De muurdecoraties zijn maatwerk producten. Hierop is het herroepingsrecht uitgesloten.

Hoe bereik ik Fotodecoratie.nl?

Op de contactpagina staan alle contactgegevens.

Waar kan ik reviews vinden van Fotodecoratie.nl?

Reviews vind je terug op Trustpilot en Google Klantreviews.

Mijn vraag stond hier niet tussen, wat nu?

Neem contact met mij op via de contactpagina, ik help je graag verder met het beantwoorden van je vragen.