Retour en klachten


Ben je niet tevreden over het geleverde fotoproduct? Is het beschadigd bij het vervoeren? Via deze pagina lees je hoe je een verzoek tot retour of herprint in kan dienen. Deze verzoeken worden binnen twee werkdagen beoordeeld en beantwoord.

Foto’s insturen

Bij het verzoek dien je foto’s van het mankement mee te sturen. Op basis hiervan kan je klacht beter worden beoordeeld voor een passende oplossing. De foto’s kun je los meesturen met je e-mail.

Het verzoek kun je versturen naar: vraag@fotodecoratie.nl

Vermeld hierbij de aard van je klacht, het bestelnummer en vergeet niet de bijlagen mee te sturen.

Retourneren

Is het product in gebreke bij u afgeleverd? De producten worden op maat gemaakt waarop het herroepingsrecht niet van toepassing is. Fotodecoratie.nl kan alleen de benoemde oplossing bieden indien het de door Fotodecoratie.nl geleverde product gebreken vertoont welke door het productieproces zijn ontstaan of tijdens het transport. De benoemde oplossing en garantie geldt niet indien de foto bij nader inzien niet mooi wordt gevonden.

Garantieprocedure

Op alle producten van Fotodecoratie.nl geldt de wettelijke garantieprocedure. Dit betekent dat de kwaliteit van de producten overeenkomen met wat er in alle redelijkheid verwacht mag worden. Fotodecoratie.nl stelt alles in het werk om klanten tevreden te stellen. Tijdens en na de productie wordt er voorzichtig gewerkt aan het product. Met een stevige verpakking en een fijne vervoerder zorgt Fotodecoratie.nl ervoor dat het pakket netjes wordt afgeleverd.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van Fotodecoratie.nl. Door je in te schrijven ontvang je ongeveer eens in de maand een nieuwsbrief. Hierin staan de nieuwste fotoproducten, inspiratie en fotografie artikelen.